ناجیان آب کشاورزی

همه باهم حیات را به زمین برگردانیم

ناجیان آب کشاورزی

همه باهم حیات را به زمین برگردانیم

روز ملی آب

 

 

روز ملی آب در مدارس راهنمایی استان خراسان رضوی گرامی داشته شد 

به‌ مناسبت گرامیداشت روز ملّی آب (13 اسفندماه)، دانش‌آموزان مدارس راهنمایی استان خراسان رضوی به همراه ناجیان آب و رابطان طرح دانش آموزی نجات آب کشاورزی، با قرائت بیانیه روز ملّی آب، سوگند یاد کردند از قطره قطره این مایه حیات با تمام توان خود پاسداری کنند.

17Khabar

                                                              آهای خبر خبر داغ داریم ما     

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، طی این بیانیه، ناجیان آب پیمان بستند در حفظ و حراست از آن بکوشند و از خداوند متعال خواستند آنها را در راه نجات آب کشاورزی یاری رسانده تا بتوانند آینده‌ای آباد برای میهن عزیزمان ایران رقم بزنند.
به همین مناسبت و به منظور آشنایی بیشتر با منابع آبی استان و ترویج فرهنگ استفاده صحیح از آن، دانش‌آموزان تعدادی از مدارس راهنمایی استان به همراه رابطان و ناجیان آب طی روزهای 14 و 15 اسفندماه از گنجینه آب استان، سدهای طرق و کارده و دیگر پروژه‌های عمرانی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی بازدید کردند. 

  بیانیه ی روز ملی آب

 به نام خالق آب. اینک که با عنایت و الطاف پروردگار، به عنوان ناجیان آب کشاورزی انتخاب شده ایم و وظیفه خطیر حفاظت از این منابع خدادادی بر دوش ما نهاده شده است، در این روز مقدس سوگند یاد می­کنیم که در انجام این وظیفه حساس کوتاهی ننماییم و از قطره قطره آب با تمام توان خود پاسداری کنیم،

در روزی که به نام روح طبیعت نام گذاری شده است، در پیشگاه آفریدگار هستی پیمان می بندیم که در حفظ و حراست از آب که سرچشمه سرسبزی و طراوت است کوشا باشیم. از خداوند متعال می خواهیم در راه نجات آب کشاورزی ما را یاری نماید تا بتوانیم حال و آینده ای زیبا و آباد برای میهن عزیزمان ایران رقم بزنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد